Tai yra pirmas, tikrasis „Cupra“ ženklo modelis, turintis 310 arklio galių bei 400Nm sukimo momentą. Gamyba, šio modelio pradėta 2020 metais. Automobilio standartine garso sistema
Gamyklinėjė audio sistemoje turimę dviejų juostų audio sistema prieky. T.y Aukstadažniai A statramstyje ir žemo/vidutinio dažnio kolonėlės duryse. Būvo samoningai atsisakyta „Beats audio“ opcijos – tam, kad miegautis padoriu „flat” signalu.
Kokie pokyčiai įvyko automobilyje komponentų atžvilgiu:
- Aukštadažniai – Micro precision 7.28 mkIV
- Žemo/vidutinio dažnio garsiakalbiai – Hybrid audio Legatia L8v2
- Žemadažnis – SB acoustics SW26DBAC76-8.
- Stiprintuvai: 2x Helix C FOUR.
- Procesorius: Helix DSP PRO MK2
Aukštadažniai atsistojo į A statramstyje padarytus specialius podiumus su pakreipimu į saloną.
Pakreipimas skirtas, kad turetume ne tik geresnį direktyvumą, bet ir kiek įmanomą geresnę sceną iš dvijuostės sistemos.
Žemo/vidutinio dažnio garsiakalbiai ir durelių paruošimo darbai– Hybrid audio Legatia L8v2
Iš mažesnio 7.8″ colių gamyklinio garsiakalbio i duris su specialiai pritaikytu podiumu, tai pat atsistojo 8.85“ vidutiniu/žemų dažnių kolonėlė.
Žemadažnis – SB acoustics SW26
Žemadažnio dėžė buvo specialiai pritaikyta automobiliui ir atsistojo bagažinės kaires pusės angoje. Litražas nėra didelis tad garsiakalbis ir būtent ši dėžė iš tikrųjų daro stebuklus.
Stiprintuvai: Helix C FOUR.
2 stiprintuvai, vienas iš jų skirtas aukšta dažniams ir žemo/vidurio kolonėlėms duryse, kitas skirtas tik žema dažniui, pradžioje buvo mintis prie jo jungti dar ir centrinį garsiakalbį, bet po nuosprendžio, net neprijungėm centrinio garsiakalbio, negadinome „Stereo“ įvaizdžio.
Procesorius: Helix DSP PRO MK2
Signalas paimtas tiesiai nuo laidu ateinančių iš grotuvo esančio automobilyje ir padalinamas jau mūsų turintiems ir esamiems garsiakalbiams.
Esminis ir pats svarbiausias faktorius: Garso izoliacija.
Apie ją kalbėti nėra daug ką, tai yra įdirbio bei mūsų sukauptų žinių klausimas, geriau parodysime vaizdais. Kliento atsiliepimas apie izoliaciją, kuri yra padaryta tik duryse, daugiau priekį, mažiau gale, bei bagažinės dugno izoliacija kur stovi stiprintuvai bei procesorius, taip pat ir anga kurioje stovi žemadažnis.
Taip ogi turime paminėti, kad pravesti yra nauji laidai kiekvienam garsiakalbiui atskirai, maitinimas paimtas tiesiai nuo akumuliatoriaus, pravestas orginaliomis vietomis, taip pat ir gerokai storesni signaliniai laidai ateinantys nuo gamyklinio grotuvo.
Rezultatas bei kliento atsiliepimas.
Rezultatu esame labia patenkinti, nesitikėjome jei atvirai, kad taip įspūdingai gali sugroti dvijuostė sistema. Dar karta įsitikinome, kiek daug sudaro teisingų komponentų bei instaliacijos svarba.
Kliento atsiliepimas: „Esu be proto patenkintas skambesiu bei pasikeitusiu komforto lygio automobilyje. Audio sistema mano subjektyvia nuomone pranoksta bet kurio gamintojo audio sistemas montuojamas tiek Audi, tiek BMW, tiek Mercedes automobiliuose.“
Automobilio savininkas – Henrikas.
Projekto kaina: 6000 eurų.